Sedmiletá záruka Kia již v Evropě pokryla tři miliony vozů
Evroské zastoupení korejské značky Kia dosáhlo milníku v prodejích vozidel, na něž se už hezkých pár let vztahuje jedinečná sedmiletá záruka. Příslib kvality, který doprovází progres automobilů Kia ze dna tabulek spolehlivosti na jejich vrchol už dostaly 3 miliony zákazníků.
Sedmiletou záruku na pohonné ústrojí Kia, značka poprvé nabídla koncem roku 2006. Tehdy společně s uvedením první generace modelu cee’d. O čtyři roky později pak Kia představila svoji komplexní sedmiletou záruku na celé vozidlo. Od roku 2010 se značková záruka vztahuje na celou modelovou řadu Kia a je standardně poskytována na všechny nové vozy prodávané v Evropě. Kia odhaduje, že od roku 2010 evropští zákazníci nacestovali v záručním období odhadem přes 158 mld. kilometrů – to odpovídá více než 4 milionům objetí planety Země po rovníku. Vychází přitom z průměrného ročního nájezdu 12 500 km. Komplexní záruka Kia se vztahuje na závady materiálů a dílenské zpracování po dobu sedmi let, resp 150 000 kilometrů.
„Naše sedmiletá záruka je potvrzením důvěry, kterou v naše vozidla vkládáme. Evropským zákazníkům tak garantujeme, že si kupují vůz vysoké kvality. Značka Kia se již stala synonymem kvality a spolehlivosti, přičemž záruka je jednou z prvních věcí, která vás v souvislosti se značkou Kia napadne. Předpokládáme, že letošní evropské prodeje vozů Kia překročí 500 tisíc kusů. Řadu z nových majitelů přesvědčí právě skutečnost, že na jejich vůz se bude vztahovat standardní značková záruka Kia až do roku 2025,“ komentuje dosažený milník Emilio Herrera, provozní ředitel společnosti Kia Motors Europe
zdroj: Kia Motors Czech