Reklamní předměty do auta – ideál pro vás i vaše zákazníky
Také vám přišla nabídka některé firmy specializující se na reklamní předměty? A zaujala vás? Řešíte, jaké reklamní předměty by vám přinesly za co nejméně peněz co nejvíce muziky. Jak investici do reklamních předmětů přetavit v něco, co vaši firmu pozvedne.
Dnes se velká část populace pohybuje po světě vozem. Vaše zákazníky, obchodní partnery či zaměstnance nevyjímaje. Autem přece jezdíte také a už se vám mnohokrát stalo, že zrovna ve vozidle nemáte po ruce něco, co by se v tu chvíli náramně hodilo.
Firmy specializující se na reklamní předměty dnes nabízejí opravdu široký sortiment zboží, včetně drobných autodoplňků. Reflexní vesta je dnes klasika povinné výbavy. Vztah k vaší firmě ale může upevnit i tak otravná práce, jakou je ranní škrabání skel pokrytých jinovatkou, pokud bude prováděno v teple škrabky-rukavice s vaším logem. Stejně může pomoci i USB nabíječka do autozapalovače nebo sluneční clona na okno či na volant. Se slunečním stínítkem potištěným logy vaší firmy na oknech máte navíc z aut svých zákazníků či zaměstnanců rázem pojízdnou reklamu. Hodit se ale někdy mohou také manometry, měřiče hloubky dezénu pneumatik, parkovací hodiny, osvěžovače vzduchu, držáky na mobil a bohužel i nouzové automobilové nářadí se světlem, řezačkou bezpečnostního pásu a kladívkem k rozbití okna. V takovém případě už dáváte svým partnerům jasně najevo, že si jejich existence vážíte.
Nemusíte se ale omezovat přímo na autopříslušenství. Vaši zaměstnanci jistě ocení i klasičtější reklamní předměty, které svoje místo najdou na palubě nejednoho korábu silnic. Jistě se vám také stalo, že nějaká drobnost zapadla pod sedadlo či na jiné temné místo a svítílna po ruce prostě nebyla. O přebíhání z auta domů či do práce za deště kolují legendy. Malý deštník s vaším logem v kufru tento problém vyřeší. O možnostech využití nožů, multifunkčního nářadí, ale například také tašek či termotašek na drobné nákupy nebo ručníků snad nepochybuje nikdo. Všechny tyto předměty mohou situaci ve voze a kolem něj někdy výrazně ulehčit a člověku tak udělat život zase o málo hezčí. A o to přece vaší firmě jde.