Na pařížském autosalonu se světu ukáže i Toyota Corolla Touring Sports

Měsíc před pařížským autosalonem víme, že hlavní hvězdou stánku Toyoty ve Francii bude nová generace jejího kompaktu. Víme také, že největší světová automobilka opustí název Auris a vrátí se ke staré dobré klasice. Kromě hatchbacku se můžeme těšit i na verzi kombi, tedy vůz Toyota Corolla Touring Sports.

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Dravý design

V tuto chvíli se můžeme kochat prvními uvolněnými snímky. I když se marketéři snažili zakrýt agresivní tvary nudnou stříbrnou propagační barvou, je z nich patrné, že auto má šmrnc a šťávu. Téměř šestisetlitrový zavazadlový prostor nevznikl prostým nasazením batohu na hatchback. Designéři naopak postupovali velmi citlivě a pohráli si se stoupající linií oken.

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Optimalizovaná technika

Oproti hatchbacku by kombi mělo nabídnout také více prostoru pro posádku. Slibuje jej rozvor natažený na délku rovných 2,7 metru. Posádka navíc jistě uvítá i důraz Japonců na vyšší vnímanou kvalitu. Díky němu hodnotí zaoceánští novináři, kteří se již novou Corollou projeli, interiér jako největší mezigenerační skok.

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

A podobně si pochvalují také jízdní vlastnosti dříve nudného kompaktu. Platforma TNGA údajně velmi dobře spojuje agilitu i pohodlí podvozku.

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Toyota Corolla Touring Sports 2019, foto: Toyota

Co známe jistě již nyní, to je paleta motorů, které Toyota Corolla Touring Sports nabídne. V Evropě se můžeme těšit na stejné jednotky jako v hatchbacku. Základní a jedinou konvenční bude zážehový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1.2 litru a maximálním výkonu 85 kW. Tu, stejně jako hybridní osmnáctistovku, známe již z odcházejícího modelu. Naprostou novinkou bude vrchol v podobě hybridního dvoulitru. Jeho 132 kW vybídne nejen k úspoře paliva, ale také k rychlým projížďkám. Naftové motory v nové Corolle nehledejte.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Open

 

Close