Na pařížském autosalonu se světu ukáže i Toyota Corolla Touring Sports
Měsíc před pařížským autosalonem víme, že hlavní hvězdou stánku Toyoty ve Francii bude nová generace jejího kompaktu. Víme také, že největší světová automobilka opustí název Auris a vrátí se ke staré dobré klasice. Kromě hatchbacku se můžeme těšit i na verzi kombi, tedy vůz Toyota Corolla Touring Sports.
Dravý design
V tuto chvíli se můžeme kochat prvními uvolněnými snímky. I když se marketéři snažili zakrýt agresivní tvary nudnou stříbrnou propagační barvou, je z nich patrné, že auto má šmrnc a šťávu. Téměř šestisetlitrový zavazadlový prostor nevznikl prostým nasazením batohu na hatchback. Designéři naopak postupovali velmi citlivě a pohráli si se stoupající linií oken.
Optimalizovaná technika
Oproti hatchbacku by kombi mělo nabídnout také více prostoru pro posádku. Slibuje jej rozvor natažený na délku rovných 2,7 metru. Posádka navíc jistě uvítá i důraz Japonců na vyšší vnímanou kvalitu. Díky němu hodnotí zaoceánští novináři, kteří se již novou Corollou projeli, interiér jako největší mezigenerační skok.
A podobně si pochvalují také jízdní vlastnosti dříve nudného kompaktu. Platforma TNGA údajně velmi dobře spojuje agilitu i pohodlí podvozku.
Co známe jistě již nyní, to je paleta motorů, které Toyota Corolla Touring Sports nabídne. V Evropě se můžeme těšit na stejné jednotky jako v hatchbacku. Základní a jedinou konvenční bude zážehový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1.2 litru a maximálním výkonu 85 kW. Tu, stejně jako hybridní osmnáctistovku, známe již z odcházejícího modelu. Naprostou novinkou bude vrchol v podobě hybridního dvoulitru. Jeho 132 kW vybídne nejen k úspoře paliva, ale také k rychlým projížďkám. Naftové motory v nové Corolle nehledejte.