Jak by měly vypadat fotografie v inzerátu na auto

Auta přivezená ze zahraničí a nabízená k prodeji se den ode dne množí. V současné době je na platformě online prodeje aut vyvěšováno stále více inzerátů, ale jen málokteré najdou nového majitele ve velmi krátké době.

Realita je taková, že většina aut na stránkách s klasifikací aut najde kupce minimálně po měsíci či dvou, což může být pro prodejce frustrující a může to vést ke znehodnocení vozu. Prodejci vozu za těchto podmínek nezbývá než snížit cenu a doufat, že konečně najde kupce.

Cena však není jediná věc, která by mohla kupujícího přimět ke koupi vašeho produktu. Mnoho lidí hledajících auto by bylo ochotno zaplatit velkou sumu peněz za vozidlo, které stojí za to. Protože je ještě brzy mluvit o technických prohlídkách a servisních návštěvách, omezíme se na první kontakt, který má zákazník s naším vozem, a to obrázky. Zde je návod, jak by obrázky aut měly vypadat v reklamách na auta, abyste měli jistotu, že je obratem prodáte.

Vyfoťte auto na velmi světlém místě
Při koupi ojetého vozu jsou zákazníci velmi opatrní a mají tendenci kontrolovat každý detail v obavě, že vůz může mít skryté vady. Pokud jsou tedy snímky pořízeny na tmavém místě a některé prvky vozu nejsou vidět, může se zákazník domnívat, že existují vady, které se snažíte skrýt, a může se rozhodnout nechat svůj inzerát k prodeji.

Abyste se této situaci vyhnuli, je důležité najít místo se spoustou světla, ze kterého budete fotit. Vyhněte se focení pozdě večer, a pokud je obloha zatažená, počkejte, až se vyjasní, abyste mohli pořídit nejúspěšnější snímky. Pokud fotíte v garáži, ujistěte se, že svítí všechna světla a nejsou žádné stíny.

Ujistěte se, že auto je vždy hlavní postavou na obrázku
Potenciální kupec obvykle nestráví reklamou na auto více než několik sekund. Může jej snadno rozptýlit jakýkoli detail a může se rozhodnout opustit okno pro reklamu bez dobrého důvodu. Proto je důležité odstranit jakékoli rušivé vlivy a ujistit se, že ho zveřejněné obrázky zaujmou, aby mohl udělat další krok, totiž zavolat vám na schůzku k prohlídce auta.

Skvělý způsob, jak zvýšit své šance, že se to stane, je ujistit se, že své auto vyfotografujete tak, aby bylo vždy v popředí. I když fotíte na parkovišti nebo na hodně přeplněném parkovišti, je potřeba co nejvíce eliminovat všechny prvky, které s autem nesouvisí a zaměřit se striktně na svůj produkt. Zákazník se tak bude moci soustředit na vůz a výrazně se zvýší šance, že se o koupi rozhodne kladně.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Open

 

Close