BESIP varuje před špatným zrakem
Vidíš skvěle, tak je nazvaná současná kampaň BESIPu. Zaměřuje se, jak už název napovídá, na kvalitu zraku řidičů. Ačkoli je všeobecně doporučováno navštěvovat očního lékaře každé dva roky, většina řidičů to ignoruje.
Zhoršení zraku přitom bývá poměrně plíživý jev, který člověk může zaznamenat, až když je pozdě. Ve videu ke kampani, které dnes sdílíme, jsou roční škody na životech způsobené řidiči se špatným zrakem vyjádřeny číselně. A nic pěkného to není. Slabozrakost nebo dalekozrakost ročně stojí několik desítek životů. O zraněních nebo majetkových újmách ani nemluvě. Řešení je přitom snadné. Tedy na papíře určitě. Kdo jste v poslední době sháněl očního lékaře, který přijímá nové pacienty, nebo si užil několikahodinovou frontu v čekárně, víte, že to není jen o tom někam přijít a nechat se vyšetřit….