Vstřikovače nově na Autopes.cz za bezkonkurenční ceny

Autopes vznikl původně jakožto inzertní server. K inzerci aut přibyly i náhradní díly. Samostatný prodej tak byl jen otázkou časů. Od ledna 2018 tak server pod vlastním jménem nabízí i prodej vstřiků na dieselová auta. Duší portálu je David Vaníček. Zakladatel serveru se netají tím, že jeho snahu rozšířit poskytované služby motivovaly vlastní zkušenosti s autorizovaným servisem. Nutno dodat, že nepříliš příznivé.
Váš server se původně zabýval pouze autoinzercí. Co bylo hlavní myšlenkou, která vás přivedla k samostatnému prodeji vstřikovačů?
Návštěva autoservisu. Byla to docela drahá zkušenost. Dát 50 000 Kč za vstřiky, tak by si člověk myslel, že bude mít klid. No, byl to docela velký omyl. Ale pryč od toho. Celou situaci v současné době řeší soud, takže to dál nechme na něm a uvidíme, jak to dopadne. Vraťme se k věci a k vstřikům na našem serveru.
Moje vlastní zkušenost mě postavila před stejnou volbu jako řadu dalších řidičů. Buď se vydáte do servisu a necháte tam několik desítek tisíc za originální vstřikovač nebo jste bez auta. Repasované vstřikovače jsou určité řešení, ale ne pro každého. Hodí se spíše pro ty, kteří toho zas tak moc nenajezdí. Když ale s autem na silnicích ročně necháte v součtu víc než 100 000 km, kvalitní vstřikovač jsou prostě důležité. Bez nich si koledujete o omezenou živnost celého auta.
Pro mě jako motoristu to tedy znamená, že je vždycky rozumnější si pořídit vstřikovače nové?
Dá se to tak říct. Přestože firmy, které se repasemi zaobírají, budou tvrdit něco jiného a je to pochopitelné. Analogicky si ale zkuste představit, že by vám někdo zrepasoval celé auto. Nové zkrátka nebude, bude repasované. Samozřejmě záleží ale i na tom, kdo repasi dělal, respektive na jeho poctivosti a na tom, co vlastně všechno ve vstřikovači vyměnil.
V případě většiny firem se jedná o značně nadnesená prohlášení podepřená především marketingem. Ani takový gigant, jako je BOSCH, se neodváží tvrdit, že jeho repasované díly jsou v podstatě nové. A důvod určitě není ten, že by to značka technologicky nezvládla, nedokázala si přístup k dílům zajistit atd. Nedá se to srovnávat, repasované není nové a nikdy nebude.
Vy tedy repase neuznáváte…
To se nedá říct. Pro srovnání: Vstřik za 13 000 Kč se zrepasovat dá. Z ekonomického hlediska v tom problém není. Repasovat vstřik za 3 500 Kč se už ale nevyplatí. Nový vyjde na cca 4 000 Kč. My jsme schopni nabízet repasi za cenu srovnatelnou s novými. Primárně se to týká značek BOSCH a Delphi.
Repase vstřiků si provádíte přímo vy?
Ne. Jsme si ale stále vědomi důležitosti, jakou pro naše zákazníky má cena. Proto spolupracujeme přímo s BOSCH servisem. To nám zajistí množstevní slevy, což se podepíše i na ceně pro koncového zákazníka. Ke všem repasovaným vstřikům samozřejmě dodáváme i protokol BOSCH. U veškerých repasí standardně poskytujeme záruku 12 měsíců.
Pokud si někdo nemůže dovolit financovat ani repas, máme pro něj také řešení v podobě vstřiků použitých. Pocházejí z vozidel havarovaných a u nich umožňujeme si je na 14 dnů vyzkoušet, případně vrátit.
A co se stane, pokud mi vyhovovat nebude? Jak se řeší případná reklamace?
Standardně si vstřiky namontujete do svého auta. Pokud se například zjistí, že vstřiky problém nevyřešily a technická závada tkví jinde, můžete nám je do 14 dnů vrátit. Oproti vrácení zboží zpátky k nám na sklad vrátíme obratem peníze, zasláním na bankovní účet. Můžete se na nás samozřejmě dále obrátit, pomůžeme vám závadu řešit a vymyslet jiné řešení.
Vstřiky nejsou ale jedinou novinkou, která se u vás od ledna objevuje. Povězte nám na závěr ještě něco k autobateriím.
To je opět výsledek mojí osobní zkušenosti. Novou baterii jsem si kupoval už poněkolikáté, ostatně jako řada dalších motoristů. Jak je ale možné, že v Youngtimeru mám pořád tu původní, když v pět let starém autě jsem baterku měnil už dvakrát? Další problém je ten, že řada prodejců se svoje výrobky snaží zaobalit do co největšího množství technických informací a líbivých obchodních frází. Nedozvíte se to nejdůležitější, to znamená to, jestli se daný produkt vůbec hodí na vašeho auto.
To první je trošku hlubší problém, který tkví především v obchodních návycích a v tom, že jako nakupující zkrátka slyšíme na značky. Bránit se můžeme, stačí být při nákupu poučený. Je to ale samozřejmě těžké. I já sám jsem se nechal zlákat na slova v popisku jako super silver dynamic apod.
Druhý problém se nám podařilo efektivně vyřešit design unikátního vyhledání autobaterií podle typu auta které spustíme v příštím roce. To vás ihned dostane po zadání vstupních údajů k cíli, to znamená k baterii určené pro váš typ vozu, navíc ve vámi požadované cenové relaci.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.