Mitsubishi přiveze do Ženevy nový Outlander PHEV pro rok 2019

V roce 2013 uvedla značka Mitsubishi své plug-in hybridní SUV s dvojicí elektromotorů a pohonem všech kol: model Outlander PHEV definoval celý segment, čerpajíce přitom z 80 let zkušeností s pohonem 4×4, 50 let výzkumu a vývoje na poli elektromobility, resp. 30 let technologií pohonu všech kol na rallyových soutěžích. Mitsubishi tak dokázalo předběhnout jiné světové automobilky.

Outlander PHEV se těší z pozitivní odezvy zákazníků a díky nepřetržitému zdokonalování se postupně přetavil z modelu pro první technologické nadšence do jednoho z klíčových modelů značky. Outlander PHEV byl v letech 2015, 2016 a 2017*2 nejprodávanějším evropským plug-in hybridem. Doposud se v Evropě prodalo přes 100 000 těchto vozů. S celkovými celosvětovými prodeji přes 140 000 vozů se Outlander PHEV řadí mezi nejprodávanější plug-in hybridní SUV v rámci celého světa. Outlander PHEV spojuje ty nejlepší technologie Mitsubishi a je bezpochyby vlajkovou lodí automobilky.

Technologie pohonu PHEV používaná tímto modelem přinesla významný průlom v dojezdové vzdálenosti, která je i dnes slabým místem kategorie elektromobilů. Outlander PHEV současně vyřešil složitou otázku emisí a hlučnosti, která je problematickým místem všech naftových vozů. Outlander PHEV je tak odpovědí pro ty zákazníky, kteří volají po delším dojezdu elektromobilů a na svých výletech chtějí zažít i jiná dobrodružství, než je hledání nejbližší dobíjecí stanice.
Nový Outlander PHEV MY19 využívá systém nové generace, který je ve světě elektromobilů i SUV průkopnický. Nejnovější varianta odhalená v Ženevě, nyní s ještě výraznějšími rysy SUV a elektromobilu, opět posune hranice o něco dále – například zcela přepracovaným hnacím ústrojím, ještě větší dynamikou, kultivovanějším interiérem a funkčním designem.

Mitsubishi Outlander PHEV 2019, foto: Mitsubishi Motors

Mitsubishi Outlander PHEV 2019, foto: Mitsubishi Motors

Dříve používaný benzinový dvoulitr na bázi klasického Ottova cyklu nahradil benzínový motor 2,4 litru pracující s Atkinsonovým cyklem. Nová jednotka tak přináší vyšší točivý moment, hladší chod a celkově vyšší účinnost. Výkon generátoru energie vzrostl o 10 %, výkon zadního elektromotoru se zvýšil také o 10 %, kapacita baterie soustavy pohonu vzrostla o 15 % a výkon baterie pohonu narostl o 10 %.

K režimům pohonu NORMAL a 4WD LOCK předchozích modelů byly doplněny dva nové jízdní režimy. V režimu SPORT má řidič vyšší míru kontroly ve prospěch většího potěšení z jízdy na cestách plných zatáček. Režim SNOW zprostředkuje více jistoty na zasněžených a kluzkých površích.

Na vnějším designu vozu se odrazila řada jemných vylepšení, jako např. nové LED světlomety, obdélníkové rámečky předních mlhových světel, propracovanější maska chladiče s vizuální identitou dynamického štítu (DYNAMIC SHIELD) nebo spodní ochranný kryt vozu. K markantnějšímu a kultivovanějšímu vzhledu vozu přispěl větší zadní spoiler nebo propracovanější provedení nových vícepaprskových 18″ kol z lehkých slitin ve dvoubarevném lakování. Změny v interiéru evokují pocit ještě vyšší kvality – např. nové prošívané čalounění jemnou kůží, zbrusu nová přední sedadla s výborným bočním vedením, přepracované ovládací prvky, nový přístrojový panel, nové dekory, zadní výdechy klimatizace a další.

zdroj: Mitsubishi Motors CZ (tisková zpráva)

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.