Léto rodiny vybízí k nákupům aut. Vybírají hlavně prostorné a bezpečné vozy

Letní počasí, které u nás nyní panuje burcuje řadu hlav rodin k uskutečnění zamýšleného pořízení si lepšího automobilu, což potvrzuje i největší prodejce ojetých automobilů u nás. Rodiny začínají podnikat výlety na delší vzdálenosti a chtějí se bezpečně a pohodlně dovézt do cíle. 

„Ve chvíli, kdy si pořídíte dítě, otočí se vám celý svět vzhůru nohama. Už pro vás není tak důležité, jestli máte módní či frajerské auto, ale více se zajímáte o bezpečnostní prvky a výbavu. Proto i v našich autocentrech prodeje rodinných vozů stabilně rostou, letos oproti loňsku již o téměř patnáct procent. Očekáváme, že před prázdninami se poptávka díky výběru vozu na dovolenou ještě zvýší,“ uvedla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová a doplnila: „Naši zákazníci často využívají k návštěvě našich autocenter i Dětský den, který jsme tentokrát připravili na neděli 3. června. Dospělí i děti si tak užijí zábavné odpoledne plné her a známých osobností a zároveň si prohlídnou naši nabídku.“

Hyundai Matrix, By de:Benutzer:Chapulines - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2330571

Hyundai Matrix, By de:Benutzer:Chapulines – Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=2330571

Dětský den se uskuteční tradičně na největší pražské pobočce AAA AUTO na adrese Dopraváků 874/15, a to od 13:00 do 17:00. Na děti se těší moderátorka Kateřina Kristelová, herci Václav Vydra a Veronika Žilková a také fotbalové hvězdy prvoligových klubů. Připravena bude dětská diskotéka, kreativní dílničky, soutěže, skákací hrad, zmrzlina, grilování, fotbalová školička i minikoníci. Ve spolupráci s projektem Nebouram.cz si návštěvníci také vyzkouší svoje znalosti silničního provozu.

Dle statistik AAA AUTO patří letos mezi nejprodávanější značky typicky Škoda, Volkswagen a Ford, ale o místo se čím dál tím více hlásí i Hyundai či Renault, rodiny tedy volí hlavně prostorné a bezpečné vozy. Mezi nejoblíbenější modely patří jako vloni Škoda Octavia a Fabia či VW Passat. Zvýšený zájem hlásí autocentra v případě Škoda Yeti. „Většina rodičů se při koupi auta u nás zajímá ve zvýšené míře hlavně o bezpečnost, proto také nejčastěji volí bytelné vozy typu kombi, SUV a stále více i MPV. ISOFIX, který byl vyvinutý výrobci automobilů pro zvýšení bezpečnosti, je pro velkou část rodin již standardem, bez kterého se v autě neobejdou. Zajímavostí je klesající zájem o dieselové automobily, který v kategorii rodinných vozů dlouhodobě vévodí. Na úkor dieselů rostou nejen benzínové varianty, ale také vozy na CNG,“ doplnila Topolová. Téměř pětinásobně se za poslední rok zvýšil zájem o minimálně šestimístné automobily, čemuž napomáhá trend více četných rodin, kde je tři a více dětí.

repro: Temper communication

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.