Hyundai zakládá novou luxusní značku. Ponese jméno Genesis.

Hyundai představilo svou luxušní značku Genesis. Zdroj: Hyundai

Hyundai představilo svou luxušní značku Genesis. Zdroj: Hyundai

Korejská automobilka Hyundai reaguje na módu luxusních značek, či chcete-li subznaček. Dnes totiž oznámila svůj záměr vytvořit vlastní prestižní odnož pod názvem Genesis.

Honda má svojí Acuru, Toyota má Lexus, Nissan svoje Infiniti. Módu luxusních značek, která v Asii už frčí několik desítek let, před nedávnem přijal Citroën a vytvořil divizi DS. Hyundai nechce zůstat stranou a přichází také s „lepší“ značkou. Ta její ponese název Genesis, tedy zrod. Název je Vám povědomý právem. Genesis je zároveň název modelu Hyundai ve třídě luxusních sedanů.

První modely této značky by měly spatřit světlo světa v příštím létě. V názvu ponesou písmeno G a číslovku, která bude označovat segment, do kterého vůz patří. Hyundai přímo hovoří o číslech 70, 80 a 90. Dočkat bychom se tak měly malého sedanu, crossoveru, většího SUV a luxusní limuzíny, která vlastně dala celé značce jméno. Celkem Hyundai pro Genesis plánuje mít v roce 2020 portfolio čítající celkem 6 modelů.

Zvědavi budeme jistě na design. Ten by měl vznikat pod taktovkou Luca Donckerwolkeho, tedy bývalého šéfdesignéra Lamborghini, který je podepsaný mimo jiné pod modelem Murciélago. Dohlížet by nad ním měl samozřejmě současný šéfdesignér bratrských značek Hyundai a Kia Peter Schreyer, který je vedle současného designu korejských aut podepsán také pod podobou prvního Audi TT.

Hyundai tak zřejmě pochopilo, že prodávat v Evropě luxusní zboží pod značkou s písmenem H v oválu půjde těžko. Nakonec i logo nové značky se tomu mateřské automobilky nepodobá ani za mák, ale prestiž z jejího okřídleného designu jenom stříká. Jestli bude Genesis krok správným směrem ukáží ale až prodeje.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.